וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חידון מים לכבוד שבועות: ענו ואולי תזכו בפרס שווה

12.5.2018 / 9:00

כמה קילומטרים של צנרת ישנה החליף תאגיד מי גבעתיים ומי בתנ"ך תיאר תופעת טבע במילים "אבנים שחקו מים"? חידוני חג המים ממשיכים עם שאלות מימי התנ"ך ועד לימינו. ענו ואולי תזכו במארז פירות וירקות חגיגי או בטאבלט

חג שבועות הוא גם חג המים, שמקורו במנהג של הקהילה היהודית בצפון אפריקה במסגרתו שפכו מים על מתפללים ועל העוברים והשבים. בימינו המנהג פשט לכלל ישראל והוא נערך בעיקר על ידי ילדים.

בשנת 2012 בחר האו"ם בשפד"ן - מערכת טיהור השפכים של גוש דן - יחד עם שלושים פרויקטים אחרים מהעולם, כדוגמה ליכולתן של רשויות מקומיות להתמודד עם בעיות סביבתיות. השפד"ן הוא מפעל מחזור המים הגדול ביותר בעולם ומדי שנה מיוצרים בו למעלה מ-140 מיליון קוב מים לשימוש חוזר בחקלאות, המהווים כ-10% מתצרוכת השנתית של ישראל. תתפלאו לדעת שזול יותר לייצר את אותם מים מהביוב מאשר להתפיל מים מהים. עלות יצור אלף ליטר מים מטוהרים מהביוב הוא שקל אחד בלבד, ואילו עלות ייצור אלף ליטר של מים מותפלים מהים הוא 2.5 שקלים.

אז עד כמה אתם מכירים את משק המים של ישראל? השתתפו בחידון חג השבועות ובואו להיות חברים של איגודן בפייסבוק כדי לזכות בפרסים שווים מדי יום. שלושת המשתתפים הראשונים שענו נכון על כל השאלות בחידון היומי ושמילאו את החידון היומי בזמן הקצר ביותר יהיו הזוכים היומיים במארז חגיגי של פירות וירקות. בתום התחרות היומיות, מבין כל הזוכים היומיים, יחולק טאבלט מתנת איגודן לשלושת הזוכים אשר שענו נכון בזמן הקצר על החידון.

לתקנון פעילות הגולשים של איגודן

וואלה! NEWS בשיתוף איגודן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully